Minimalismin Ilo

Meillä minä vastaan enimmäkseen siivouksesta ja järjestyksen pidosta, joten olen ottanut kantaa myös siihen, miten noita toimia helpottaisi. Jos olisi vain minusta kiinni, asia olisi ratkaistu nopeasti. Mutta koska kumppanini ei halua siirtyä käden käänteessä askeetikoksi, on keksittävä muita keinoja. Olen aika varma, että kotimme tulee olemaan ajan kanssa varsin minimalistinen, mutta tilanne on kehitysvaiheessa. Seuraavassa vinkkejä tavaran taltuttamiseen, joista on ollut apua minulle.

1. Vähemmän tavaraa

Jos pitää siirtää valtava tavaramäärä pois tieltä päästäkseen imuroimaan, niin kuinka usein tai mielellään tulee siivottua? Itse imurointi kävisi nopeasti, mutta kun sitä ei pääse aloittamaan ennen kuin on tilaa imuroida. Itse olen huomannut, että kun tämä tilanne tarpeeksi monta kertaa toistuu, niin tavaran arvo alkaa laskea silmissä. Energiaa ja aikaa menee valtavasti hukkaan vain siksi, että tavaraa on yksinkertaisesti liikaa ja se on tiellä.

Elän mieluummin siistissä kodissa kuin sotkun keskellä, joten siisteyden arvo on minulle suurempi kuin tavaran. Niinpä on ollut…

View original post 360 more words

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

